About Me

My photo
'Sesungguhnya manusia itu tidak terlepas daripada melakukan kesilapan dan sifat lupa'

Monday, March 30, 2009

Pakar Bahasa Pilihan Hati

setelah mendapat tugasan daripada Cik Nurul, maka pelajar-pelajar BBM 3410 mula sibuk mencari pakar @ tokoh bahasa yang sesuai untuk ditemu ramah. Aku tak terkecuali mencari penulis yang sesuai untuk aku temu ramah. Walaupun dalam keadaan yang agak sibuk dengan kertas projek ilmiah dan tugasan yang belum siap, aku dan kawan-kawan cuba mencuri masa sendiri untuk melaksanakan tanggungjawab ini.

Akhirnya aku memilih Dr. Mohd. Sharifudin sebagai penulis yang bakal aku temu ramah. Pada 25hb Mac 2009 aku pergi ke bilik Dr. Pada mulanya aku hanya ingin membuat temu janji dan memilih tarikh yang sesuai untuk aku menjalankan sesi temu ramah itu. Namun, kerjasama yang diberikan oleh Dr. Sharifudin memudahkan dan membolehkan temu ramah tersebut terus dijalankan.

Begitulah mudahnya berurusan dengan seorang pensyarah yang bersikap rendah diri. Alhamdulillah...

No comments:

Post a Comment